Boldogság pánikbetegség közepette lehetséges? (NEM🤔 csak viccelek🙂)

A pánikbetegség sűrű felhőtakaróján átsüt-e néha a boldogság napsugara? Nem? Kezdd az olvasást máris a boldogság öröm tippekkel!
Feltöltve:
A LÉNYEG RÖVIDEN
Kivétel nélkül a pánikbetegek boldogtalanok. Ugyanakkor kivétel nélkül a boldog emberek soha sem pánikbetegek. (Hm... és a Majka?)
Az unalom inkább a boldogság hiányát támogatja, ami egyre nehezebb terhet jelent számunkra: később a belső feszültség szorongás és pánik kiváltó.
Környezetünkre mi reagálunk és nem pedig fordítva. Így előnyben vagyunk, ha boldogabb környezetre vágyunk. Erre építem a boldogság öröm tippeket.
pallos gábor utolsó pánikroham feledhetetlen volt
…ha hagynám 😉 Inkább tanulok belőle és megosztom tapasztalataimat Veled 😉

A boldogság szerintem valahol a felelősségvállalásban rejlik. Ám a felelősségvállalás önmagában nem a boldogság forrása, viszont talán mégis arról van szó, hogy ha felelősséget vállalsz és áldozatot hozol, akkor van rá esély, hogy a kívánt eredményeket is eléred. Ilyen sikerélmények járulnak hozzá a boldogság érzetéhez véleményem szerint.

Ha éppen mondjuk pánikbeteg lennél és már csak Isten tudja, mikor éreztél boldogságot utoljára, talán éppen jó helyen jársz. Ebben a cikkben megtanítalak arra, hogy miként használhatod a 9 boldogság tippemet arra, hogy kissé boldogabb lehessél, illetve két pánikroham között kevésbé legyél boldogtalan.

A boldogság hiánya és a pánik valahogy nagyon is jó barátok

Megfigyelted már? Minél több az aggódó szorongás és a halálfélelem pánikroham életedben, annál kevesebb az öröm és boldogság is egyben? Felfigyeltél már erre?

Én igen. 15 év pánikbetegség sok mindenre megtanított. Az utóbbi néhány év pánik nélkül (2016. december 21-e óta nincsennek már pánikrohamok életemben, ugyanis sikerült saját magamtól leküzdenem azt) felszínre hozott sok eltemetett emléket, aminek egyike, hogy milyen örömtelen is voltam a pánikbetegség éveiben. Persze megnősültem közben, meg minden, de mégis. Valahogy képtelen voltam örömöt érezni és mintha valami meggátolta volna a boldogság ragyogását bennem. Olyan volt, mintha a pánikbetegség sötét felhői egyáltalán nem engedték volna átszűrődni a boldogság napsugarát még egy kicsit sem.

Jó kérdés lehet itt ezen a ponton, hogy vajon aggaszt-e Téged a boldogság hiánya és a pánikbetegséged, szorongásod? De főleg az örömök hiánya, vajon aggasztanak-e téged? Ugyanis azt gondolom, hogy egy jó út lehet a gyógyulás felé, ha felébreszted önmagadban az igényt, hogy az örömök hiányán, a boldogság hiányán igenis VÁLTOZTATNI KELL!

Persze gondolhatsz arra is, hogy „Minek örüljek?” – ami egy megtévesztően jó kérdés… nem mintha lenne rá jó válaszom, de talán egyike a leghasznosabb lehetséges válaszoknak az, hogy ugorj az utolsó előtti fejezetre a boldogság öröm tippekre, azok hátha segítenek.

Unalom és boldogtalanság: így kezdődött, majd pánikkal folytatódott

Ma már látom, hogy az állandó unalom naponta és változtatás nélkül az boldogtalanság. Az örömök hiánya (boldogtalanság és unalom, érdektelenség) napról napra súlyosbodó kősziklaként nehezedik életünkre (éppen olyan, mintha keresztet cipelnénk és rogyadoznánk a súlya alatt; „mindenkinek megvan a maga keresztje”). A boldogtalanság és örömtelenség útjának golgotáján az út – képletesen szólva – véget ér, ilyenkor a belső feszültség már olyan lelki terhet jelent, ami alatt összeroppan a lélek. Ez egy hasonlat volt természetesen, de mint hasonlat mégis jól tükrözi a valóságot szerintem. Ezt hívom az első pánikroham éjszakájának. Ha már átélted az első pánikrohamodat, akkor tudod, hogy azóta sem vagy a régi önmagad. Persze a kérdés, hogy vajon leszel-e valaha is a régi önmagad?

Boldogság öröm tippek (pánik nélkül😉)

Idézd fel életed legboldogabb napját kérlek! Hol voltál akkor, mit csináltál, milyen idő volt, stb. Köszönöm. Most idézd fel amikor utoljára felvidított valami. Köszönöm. Látod? Lehetséges, hogy felvidítson „valami”, úgymond, tehát a környezeted, ami hatással van rád. Te viszont a környezetedre vagy hatással, szóval lehetséges az, hogy a környezeted kontrollálásával örömöt tudsz vinni életedbe. Szeretnék ehhez hozzájárulni a most következő boldogság és öröm tippekkel.

  1. Hálásnak lenni. Gondolj a hála örömteli pillanataira. Idézd fel hálás szíved ajándékát. Tervezz napi hála rituálét minden reggelre az első kávéd mellé, hogy a hála áldásaként boldogabb legyél.
  2. Nézegesd át gyorsan az okostelefonodban tárolt fényképeidet. Esetleg készíts egy új mappát ugyanott és nevezd el Boldog pillanataim mappának, ahova majd azokat a fényképeidet kopizod bele, amikor örömöt és boldogságot éreztél. Amíg elkészül a reggeli kávéd, vagy bármikor máskor a nap folyamán használd ezt az új mappát, hogy segítsen újra átélned korábbi boldog pillanataidat. Tervezz naponta boldogság képnézegetős idővel.
  3. Edzés, torna, futás, napi leizzadás. Tedd meg minden nap. És vedd ki részed az utána következő örömérzésekben. Tervezz vele minden napra.
  4. Gondolj az értékrendedre és idézd fel azokat a pillanatokat életedben, amikor örömforrások voltak. Tervezz hasonlókkal a jövőben is.
  5. Idézd fel mások megsegítésének örömteli és boldog pillanatait. Például, munkához juttattál egy embert. Vagy jobbá tetted valakinek az életét. Igaz milyen felhőtlen boldogság volt? Tervezz velük a jövőben is.
  6. Mi a legnagyobb érték életedben? Őszinteség? Szeretet? Idézz fel örömteli és boldog pillanatokat velük kapcsolatban és tervezz velük a jövőben is.
  7. Idézd fel kreatív pillanataidat. Amikor flow élményed volt és jó volt. Alkottál és csodálatos volt. Csináltál, főztél, készítettél, elértél valamit, ami fantasztikusan sikerült. Vagy amikor meditáltál és egy voltál önmagaddal. Maga volt a boldogság. Tervezz ilyen és hasonló örömteli pillanatokkal a jövőben is.
  8. Idézd fel, amikor az öröm szabadon áradt szét benned. Zavartalanul. Úgy értem, hogy nem törte meg automatikus negatív gondolat. Olyanok, mint például: „Nem érdemlem meg!”, „Nem tehetem meg!”, „Nem vagyok rá képes!” stb. Tehát idézd fel azokat az örömteli pillanatokat. Tervezz hasonló boldog pillanatokkal a jövőben is.
  9. Gondolj rá, amikor felelősséget vállaltál életedben. Emlékezz az áldozathozatalra, ami nélkül nem volt felelősségvállalás, ugye? Majd idézd fel az eredményt is. Vagyis azt, hogy az áldozathozatal meghozta gyümölcsét. Emlékezz, milyen fantasztikus örömteli és boldog pillanatok is voltak azok. Egyike a legboldogabb pillanataidnak. Tervezz további felelősségvállalással és sikerekkel a jövőben is. Ezek egyike lehet például, hogy „Kerül, amibe kerül, de mindent megteszek a pánikbetegség ellen!”

🥡 Boldogság örömcsomag elvitelre

Ha ez az egész boldogság örömcsomag semmi másra nem volt jó, mint arra, hogy felfigyelj a boldogtalanság és a pánik összefüggéseire és ha még valahogy be is építenéd a mindennapjaidba, hogy szándékosan örömteli pillanatokat szerezel magadnak, hogy több boldogság legyen életedben, úgy azt mondanám: nagyon boldog vagyok! De tényleg!

Ne feledd, megéri! Ha csak egy kicsit is tudnád a boldogságod szintjét emelni (a boldogtalanságot csökkenteni), akár csak tíz százalékkal, már az hihetetlen sokat érne. Kevesebbet szoronganál és kevesebbszer kerülnél pánikroham közeli élménybe. Miért? Mert nem vagy annyira boldogtalan, vagyis boldogabb és örömtelibb vagy, ezért.

Használd a 9 boldogság tippet, gyakorolj minden nap és érdd el, hogy boldogabb legyél. Ha pedig szeretnéd megtudni tőlem, hogy én miként jöttem ki a 15 év pánikbetegség fogságából, úgy semmi mást nem kell tenned, mint rám írnod a Facebookon és én elmondom Neked.

Írta Gábor ❤️-el, 2021-ben.

Szeretnéd megtudni, hogyan jöttem ki 15 év pánikbetegségből?

Valamennyi feliratkozómmal megosztom: itt és MOST
Személyes tapasztalatok, őszinte és hiteles pánikbetegség információk
Pánikroham praktikák, amik nekem is segítettek

Üdvözöllek! Pallos Gábor vagyok.

Jelenleg Londonban élek és a főállásom mellett igyekszem jótékony célokra felhasználni mindazt, amire 15 év pánikbetegség megtanított.

Facebook
Messenger
Email
Chat
Miben segíthetek?

Ez a legolvasottabb cikkem (köszönöm!)

Írásomban az éjszakai pánikroham borzalmaira igyekszem bepillantást nyújtani hiszen jómagam is átéltem többször is. Hála Istennek! 2016. december 21-ével – utolsó pánikroham: 15 év pánikbetegség vége – már ez is a múlté lett.
éjszakai pánikroham
„Először egy éjszakai pánikroham lepett meg, majd arra jött rá még 15 év pánikbetegség”.

Pánikbetegségről, pánikrohamokról, halálfélelemről és kényszerbetegségről őszintén és hitelesen írok


Ezt a videót láttad már?

ezt most szeptember 5-én töltöttem fel a YouTube csatornámra, aminek szintén Pánik Nélkül a neve.
Halálfélelem lelki okai: ÉLETVESZÉLY – gyógyszerek vajon segíthetnek? (2021)

A halálfélelem lelki okai. Erről beszélek, érdemes belenézned, különösen akkor, ha a pánikrohamaidban már jómagad is átéltél halálfélelmet.

További videók pánikroham és halálfélelem témákban

Pánikroham enyhítő praktikák pánikbetegség és pánikrohamok ellen. Láttad már?
Figyelemelterelés, egyike a legjobb pánikbetegség segítségnek

Szólj hozzá!