Ön-lenyugtatás közvetlen egy pánikroham után

A nap gondolata pánik nélkül

– Nincs valami, amit meg lehet tanulni, hogy hatékonyabban le tudjam nyugtatni önmagam egy fájdalmas pánikroham után?
– Nagyon jó kérdés. És a jó hírem az, hogy megtanulható. Hatására könnyebben tolerálhatod és nyugtathatod magad egy halálfélelmetes pánikroham után.
– Hogyan működik?
– Elsőként listázd ki kedvenc aktivitásaidat, amikről biztosan tudod, hogy jó hatással, sőt lenyugtatólag hat rád. Így aztán ha tényleg rászorulsz, hogy csinálj valamit, hogy lenyugtasd magad, csak elő kell venned ezt a listát.
– Igen…
– Másodikként figyeld és tanuld önmagad. Figyeld meg alaposan, amikor dühös vagy, vagy megbántva érzed magad, esetleg szomorú vagy, vagy bármi más érzés telít el, amit érdemes megfigyelned.
– Értem…
– Végül próbálgasd, hogy melyik válik be leginkább.
– Tehát törekedjek rá, hogy a megtaláljam, ami működik, ugye?
– Így van. Annyit még, hogy érdemes lehet visszagondolnod gyerekkorodra, hátha rátalálsz azokra a gyerekkori dolgokra, amik tényleg megnyugtatóak voltak akkor. Fontos még az is, hogy a listád ne tartalmazzon sem evést, sem ivást, sem hasonló dolgokat.

Pallos Gábor:

Szeretnéd megtudni, hogyan jöttem ki 15 év pánikbetegségből?

Valamennyi feliratkozómmal megosztom: itt és MOST
Személyes tapasztalatok, őszinte és hiteles pánikbetegség információk
Pánikroham praktikák, amik nekem is segítettek

“Ön-lenyugtatás közvetlen egy pánikroham után” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Szia. Sxeretnek konkret lepeseket. Engem inkabb a szorongas zavar. Felek agyverzestol meg szivinfarktustol. Mindegyre szorongok. Hogy lehet megszabadulni a szorongastol?

    Válasz
    • Helló Dénes,
      Mindazonáltal, hogy a szorongásra való hajlamtól szeretnél leginkább megszabadulni, azon pedig egy szorongás-segítő tudna a legjobban segíteni, viszont a szorongást pedig egy tempós 20.000 lépést számláló „sétával” tudnád legjobban enyhíteni.

      Itt tudsz segítséget kérni tőlem: facebook.com/pallos.gabor

      Válasz

Szólj hozzá!