Pánik NélkülPánikbetegség ellen: Eckhart Tolle tanításával (MOST és EREDMÉNYESEN)


Pánikbetegség ellen: Eckhart Tolle tanításával (MOST és EREDMÉNYESEN)

Utolsó pánikroham élményem 2016. december 21-én ért utol engem egy repülőgépben felszálláskor Londonból hazafelé karácsonyra. Nagy vízválasztó volt ez 15 év pánikbetegség és 4 év pánik nélkül között. Sokat tanultam belőle, mind a pánikbetegségből, mind a pánikroham mentes évekből. Tapasztalatomnak köszönhetően írásaimban így az igazságot tudom megosztani veled, legyen az pánikbetegség vagy pánikroham. Ebben az írásomban Eckhart Tolle tanításával foglalkozom, A most hatalma című könyv, amit eredményesen tudsz használni majd pánikbetegség ellen.

A fenti képen az írástervet láthatod. Így született meg ez a cikk, hogy először összeszedtem a gondolataimat, hogy milyen struktúrában is szeretném tematizálni mindazt, amit mondani szeretnék Eckhart Tolle tanítása pánikbetegség ellen kapcsán.

Pánikbetegség leküzdése könyv: A most hatalma (Eckhart Tolle) – nekem segített

Utolsó pánikrohamomat 2016. december 21-én egy repülőben éltem át, útban hazafelé karácsonyra Londonból. Ez után találkoztam Eckhart Tolle tanításával, ami megváltoztatta az életem. Új szemszögből láttam a világot: megtanultam egy lépést hátralépni a saját gondolataimtól. Inkább tanúja voltam a gondolataimnak, semmint alanya (vagy állítmánya).

2017-ben még csak az első évem volt pánik nélkül 15 év pánikbetegség után. A most hatalma című Eckhart Tolle könyv (és a többi Eckhart könyv) nagyon sokat segített. Például nem tudtam, hogy tanúja is lehetek a gondolataimnak és nem csak (a szó szoros értelmében) az elszenvedője. Elmondhatatlanul hálás vagyok Eckhart Tollénak ezért a tanításáért. Ma már belátom, hogy mit jelent egy lépéssel hátralépni a gondolataimtól. Más szavakkal: gondoljak, amit akarok, én akkor is jól vagyok, köszönöm. Mit jelent ez? Hát azt, hogy önmagamat nem a gyakran irányíthatatlan gondolataimból származtatom. Miért? Azért mert ha meg is tudom figyelni a gondolataimat, akkor én elvileg nem lehetek azonos a gondolataimmal.

Továbbá nagyon hálás vagyok még Eckhart Tolle tanításának mindazokért, amiket az elfogadással kapcsolatban tanultam. Hihetetlen spirituális élményeim kötődnek az elfogadás szellemi gyakorlatához.

Összefoglalva egyfelől a gondolataim rabságától való kiszabadulás megadta a pánik szerű félelmeimtől való szabadulás lehetőségét. Másfelől pedig az elfogadás szellemi gyakorlata segít feldolgozni a 15 pánikbetegségben töltött évet.

Mit tehetünk pánikbetegség ellen Eckhart Tolle tanításával?

Elfigyelni. Úgy értem ha pörgés van fejben és nyugalomra vágyik az ember, vajon mit tehetünk? El kell terelni valahogy a figyelmünket. Eckhart Tolle tanítása és A most hatalma című könyve kiváló módszer erre. Gyakorlatilag pánikroham ellen ha lenne egy módszer, amivel könnyen el tudnád terelni a figyelmed, az sokat segítene. Pánikbetegség kezelése céljából ajánlom: mindfulness meditáció és Eckhart Tolle figyelem és most meditáció.

Mindfulness meditáció

A mindfulness meditáció egyszerű és pánikbetegség ellen pedig kiváló. Amikor elkezded gyakorolni máris elsőre jól csinálod, hiszen nem egy koreográfiáról van szó, hanem egy gyakorlásról. Inkább öltözz kényelmesen, de ha úgy adódik, hogy éppen munkaidőben tartasz mindfulness meditációt, úgy is kiváló, ahogyan vagy. Ha már van öt perced meditálni az is aranyat ér. Használd az okos telefonod ébresztőjét, állítsd be fél órán belüli annyi időre, amennyi időt meditálásra szánsz. Tudod miért? Mert azt akarod, hogy semmi se (még az idő se!) terelje el a figyelmed.

Miközben tested ellazul átadod figyelmednek önmagad. Teljesen. Törekedj rá, hogy teljesen átéld a figyelmed. Hogy mire figyelj? Egyszerűen csak figyeld meg kedvedre a lélegzésed, vagy légy tanúja a gondolataidnak, vagy add át magad a berendezés egyik részének nyitott szemmel, ahogyan jól esik. Olyan mintha nem is lennél a testedben? Nagyon jól csinálod!

Most! Figyelj!

Először ezt a címet adtam ennek a résznek: „Most figyelj!” A most Eckhart Tolle és híres könyvéből A most hatalmából a most fogalomra irányul, és a „figyelj” pedig a fenti mindfulness meditáció leírásból a „teljesen átéled a figyelmed” rész.

Szerencsések vagyunk mi emberek! Csak egy dologra tudunk figyelni egyszerre. Tudom, tudom… kivéve azon hölgyeket, akik tudnak egyszerre több felé is figyelni. Rendben, ez igaz, úgymond… Ám ha veszünk egy adott pillanatot próbaképpen, hogy éppen mire is figyelünk ebben az adott pillanatban, mindig úgy találjuk majd, hogy az csak az egyetlen figyelem, a fókusz. Pánikbetegség ellen és pánikroham ellen nem is kell ennél jobb lehetőség! Maradj velem, elmondom mire is gondolok.

A figyelembe való tudatos belefeledkezés, amikor tudatosan átadod magad a jelen pillanat átélésének az nem más, mint Eckhart Tolle tanításában a mostban lenni koncepció. Így tanítja Eckhart: amikor figyelsz, legyen az bármi, egy virág, egy zene akkor nem vagy képes gondolkodni is egyben. Nos, talán már te is látod, de ez csodálatos. Pánikroham ellen a legjobb. Ugyanis ha nem tudsz gondolkodni miközben a figyelmed szárnyán egybeolvadsz egy szál virággal, vagy a kedvenc zenéddel, akkor nem tudsz pánikolni sem. Ugye? Hiszen a pánikroham az félelem. A félelem (pánikroham közben) pedig a fejben ezerrel cikázó gondolatok kavalkádja. Ha ezekre nem figyelsz (mert a virágra vagy a zenére figyelsz éppen) akkor tehát nincs pánikroham sem.

Tapasztalat és gyakorlat

Hogyan tudsz a mostba jönni? Hogyan tudod Eckhart Tolle tanítását és könyvét A most hatalmát legjobban átültetni a gyakorlatba? Hogyan tudod mindezeket pánikbetegség ellen sikerrel alkalmazni?

Mindfulness meditáció, mint házi feladat minden napra. Tudom. Minden nap, kissé soknak tűnik, de… Szóval azt mondanám, ha már pánikbetegség van rajtad és pánikroham nélkül alig telik el egy hét, akkor nincs jobb dolgod, mint arra koncentrálni, hogy pánikbetegség ellen mit lehet tenni. Nos, mindfulness meditáció minden napra. Ha van fél órád, kiváló. Ha csak öt perced van egy nap, ki ne hagyd. Gyakorold az egységélményt a figyelmed átélésében: Te és a figyelmed az EGY. Éld át! Csodálatos!

Olvasd el Eckhart Tolle A most hatalma című könyvét, ha még nem olvastad volna. Kövesd a tanítást. Kiemelném az elfogadás koncepciót. Fogadd el, ami van. Mondd, hogy „Ez van!” Fogadd el, még ha ma szarabb napod is van, mint tegnap volt. Ez a kulcsa annak, hogy elfogadd azt az állapotot, amiben vagy: legyen az pánikbetegség, pánikroham, depresszió, stb.

Ha néha, vagy gyakran éjszakai pánikroham törne rád, vagy kényszergondolatok jönnének a semmiből, nos azt javaslom olvass bele cikkeimbe; talán segítenek. Eckhart Tolle tanítása egyike a legjobb esélyeknek: pánikbetegség gyógyítása gyógyszer nélkül. A mindfulness meditáció és Eckhart tanítása együttvéve hatalmas segítséget ad halálfélelem és pánikrohamok kezelésére.

Vidd magaddal: további szép napot!

Megtiszteltetés, hogy kiérdemeltem a figyelmed. Köszönöm. Sokat jelent nekem. Szeretném viszonozni kedvességed, ahogyan Eckhart Tolle mondaná: itt és most.

A hatékony figyelemelterelés hatékonyan meggátolja, legyen az pánikbetegség, pánikroham. Eckhart Tolle tanítása, a most és az elfogadás szellemi mozdulatai hatékonyan segítenek a pánikroham tünetei ellen és tapasztalatom azt mondaná, hogy a legjobb pánikbetegség gyógyszer, persze valódi gyógyszer fogyasztás nélkül. Mindfulness meditáció gyakorlásával tudsz a legtöbbet elérni szerintem pánik ellen. Olvasd el Eckhart Tolle: A most hatalma című könyvet is és gyakorold be az összes most-meditációt, hogy a figyelmed szárnyán hatékonyan átéld és egyesülhess a jelen pillanattal. Aranyat ér!

Kívánok Neked további szép napot!

Szeretettel:
Gábor

Ui.:

Ha szeretnél a pánikbetegség, pánikroham kezelése kapcsán kérdezni tőlem, itt vagyok 🙂

Segíthetek pánik nélkül lenni?

gábor félelem szorongás nélkül

2016. december 21-én éltem át az utolsó pánikrohamot

Túl vagyok 15 év pánikbetegségen

Sokat tanultam belőle

Hírlevél

Hírlevélről-hírlevélre írok róla, hogyan jöttem ki a pánikbetegségből

További tippek, amik azonnali pánik és szorongás enyhítők

Szólj hozzá!