Pánik NélkülSegítségKiút a pánikból


Kiút a pánikból

Megtisztelsz érdeklődéseddel, Pallos Gábor vagyok. Az utolsó pánikrohamom 2017. december 21-én volt, egy budapesti Ryanair járat utasaként felszállás után nem sokkal, Londonból, útban hazafelé karácsonyra. Az volt az utolsó pánikrohamom. Egyike a legfantasztikusabb élményeimnek, hogy azóta sincsennek pánikrohamaim. Imádok gyógyultnak és gyógyítónak lenni. Nincs hálásabb feladat annál, mint segíteni valakinek jobban lenni.

A szorongást okozó félelmek alapos megismerése

Túl kell esnünk rajta. Tudnunk kell, hogy hányadán állunk a félelmeiddel. Az a feladatom, hogy segítsek neked a kiúton haladni. A haladáshoz azonban el is kell indulni. Az elinduláshoz mindenekelőtt tudni kell, hogy hol állunk, ugye, képletesen szólva. A félelmek megismerése jelenti azt, hogy megállapítjuk a startvonalat. Így vagyunk ezzel az élet minden más területén is. Minden dolog haladása egyben feltételez egy korábbi elindulást. És egy későbbi megállást, amit most legjobb, ha célnak nevezünk. Itt a cél a kiút végét jelenti: azt, hogy kint lenni a pánikrohamok fogságából, és eleresztve lenni a szorongás fojtogatásából. Javaslom, hogy hívjál fel és ismerjük meg gyorsan a félelmeidet, amik a pánikot és a szorongást okozzák és induljunk el a kiúton mielőbb.

A pánikrohamot megelőző technikák alapos elsajátítása

A félelmek megismerését követően technikákat tanítok majd neked, amikkel azonnal csökkentheted a pánikrohamok amplitúdóját, el sajnos egyenlőre még nem fogod tudni mulasztani, oda várhatóan több gyakorlatra lesz majd szükség. Természetesen ez a pánikbetegségtől és a szorongás együttes kombinációjától függ.

Rengeteg hasznos technika létezik elviselhetőbbé tenni az életet még heves pánikbetegség esetén is. Sok munka lesz majd vele kijönni belőle és sok munka volt belekerülni is. Nekem például évtizedek voltak szociális fóbiában, gátlásosságban, depresszióban, mire életem első pánikrohamát átéltem. Az első pánikroham után hamarosan jött a második pánikroham és már benne is voltam a pánikbetegség kellős közepében. 15 év telt el pánikbetegen. Ma már kint vagyok belőle, saját magam találtam meg a kivezető utat a pánikbetegségből. Négy éve már, hogy életem utolsó pánikrohama volt. Szóval tudom milyen benne lenni és azt is tudom hogyan kell kijönni belőle. Szívesen elmondom hogy csináltam 😉

Gyógyuláskontroll

Vagyis a gyógyulásodon tartom a szemem! Ezt úgy szoktam mondani, hogy segítek neked elindulni a kiúton és segítelek haladni is a kiúton. Neked kell lépkedned az úton én pedig figyelek rád, hogy nehogy lelépj az úttestről, ha érted mire gondolok.

Minden lépéssel egyre bátrabban fogsz majd haladni és egyre nagyobbakat fogsz lépni. Az utolsó lépés lesz majd a legnagyobb, amikor… de ezt talán inkább majd szóban.

Prosperáló életmód tanácsadás

Kijutni a pánikbetegségből, általában úgy szoktam fogalmazni, hogy a kiúton végigmenni. Tudom rövidebben is megfogalmazni. Sőt egyetlen szó is elég ide, ami tökéletesen leírja, hogy mit kell tenni, hogy az ember ne pánikoljon.

CÉL.

Marmint h ki lehetnel! Igen. Cél. Lehet, hogy meglepődtél, lehet, hogy nem. Cél kell, ami az üzemanyag az úton való haladáshoz. És az élethez. Itt vagyok, hogy segítsek benne neked. Hívjál fel és elmondom részletesen, hogy mire gondolok.

Mindössze 50 GBP háromszor egy órás beszélgetés

Angliában élek, ezért adtam meg Fontban az árat. Bankon, vagy PayPalon keresztül könnyen tudsz majd utalni. Megbeszélnénk például egy olyat, hogy minden kedden délután 4-kor (vagy amikorra megbeszéljük) hívnál és dolgoznánk a félelmeiden.

A harmadik beszélgetésünkkor már meg fogom tudni mondani neked, hogy körülbelül még hány alaklomra lesz majd szükség a teljes gyógyuláshoz. Ez teljes mértékben tőled, úgy értem, a félelmeidtől függ majd.

Jelentkezem

Ha csúszik a kezdés, sajnos csúszik a gyógyulásod is. Mi lesz a céljaiddal akkor? Mi lesz azzal az ideállal, akit még gyermekkorodban álmodtál meg önmagadról? Kezdjünk el dolgozni a félelmeiden és vessük el a gátat szabó akadályokat. Várom hívásodat.

Miben segíthetek?